lördag 26 mars 2011

Uppdatering..:)

Ojojoj, nu har jag inte bloggat mycket, fy skäms på mig!

Igår hade jag studiedag, och den tillbringades såklart i stallet! Jag hjälpte till, och Karin och Frida praoade:) Vi hade jättekul och jättemysigt! Bilder kommer;)
Sen var det dags för US-kväll!:D Det var jättekul, och vi flummade gaaanska mycket XD  När Karin skulle somna på golvet så spelade jag piano, och Becka med;)

Idag har jag burit möbler till loppisen för skolan, och sen var det dags att jobba! Idag gick det jättesmidigt, så då tog jag och Elin en lite längre, välförtjänt rast. Och då fick jag skritta fram Ubbe åt Klara som skulle hoppa! Han var som vanligt supergo´, och imorgon ska jag och Becka skritta ut.

                                                                        Ubbe<3

Kramar från stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar