måndag 27 februari 2012

It's a beautiful day

Fatta vädret! Det var ljust när jag åkte till stallet imorse tjugo i sju - efterlängtat ljus! Jobbade på bra med Maria och Johanna. Dock fick vi överraskningen att Sparkys hage var sönder... Jaja, jag och Maria lagade den och Sparky stod snällt och förstod inte att hon kunde ha smitit :P Maria hade lite bråttom iväg, så jag mockade och fixade maten samt tog in hästarna. Snälla och söta, fast Jullan blev rädd för en vattenkanna som välte så hon ryckte min arm ur led (nästan) xD

   Det var så fint väder, så vi lät lektionshästarna vara ute längre, men tillslut ville Jameena komma in och få sitt hö, sötan <3Efter en varm dag åkte jag hem och åt våfflor och städade/pluggade. Nu är äntligen våren påväg!

En bra låt som spelats om och om igen i mitt huvud idag, enjoy!



Kramar från Stalltokan!

1 kommentar: