tisdag 4 oktober 2011

Brödhuset

Idag var jag första dagen på Brödhuset :) Det var asnajs, och de nästan tjatade på en att man skulle provsmaka :PPP Fick i slutet av dagen med mig kakor som vi åt på aspirantmötet (eller ja, Karin åt de flesta <3 ). Har kommit överens med Elin om att byta Sushi mot Bulle, undrar om det går xD

Sofia smsade även mig och Emelie och sa att om vi ville fick vi gärna hoppa en bana på teorin för barnen, det säger man gärna inte nej till ^^ Fick min goaste Nalle blev rejält taggad, söten! Hoppade banan och när jag kom till sista hindret skällde en hund precis när Nalle skulle hoppa så han tveka lite men hoppade sen, bara lite närmare än beräknat. Efteråt kom tre små tjejer fram frågade om det var läskigt när hunden skällde, haha!

Jaja, nu är det till att lägga sig tidigt för jag börjar kl 7 där nere imorgon :P Det är kanelbullens dag, så det blir nog mycket att göra :P


Kramar från eran Stalltoka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar