fredag 28 oktober 2011

Någon form av sammanfattning eller uppdatering

Hallå där, det var ett tag sen :P

Jag vet inte var jag ska börja, konserten igår var så sjukt bra! Det var fullt ös och Lovis, Bella och jag dansade någon form av technodans på slutet, hahaha xD Nej, men det var seriöst bland det roligaste jag gjort, och det var en underbar känsla ; gah vad kul det var!

  Jaja, idag fick vi tyvärr ingen sovmorgon även fast vi hade haft skolarbete igår i 14 timmar i sträck -.- Sjukt trött, men halva dagen var vi och besökte ett gymnasium vi fick välja själva. Jag gick till LM Engström, och det var riktigt najs folk där :) Det är iallafall en stark kandidat i det här virrvarret av skolor jag har att välja emellan :) Hann dock inte till stallet idag för jag var tvungen att plugga till mitt matteprov :(

Imorgon ska jag åka till stallet och kanske rida lite, hoppas jag kan få min Boll <3


Pussar och kramar från eran Stalltoka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar