torsdag 3 november 2011

Nalle, Esther och mer Nalle ... :)

Idag fick vi ledaraspiranter rida för Linnea. Jag fick Nalle, och vi jobbade med 10-metersvolter i hörnen och böjning i halsen på rakt spår. Linnea var duktig och förklarade bra, så jag fick en del bra tips om saker jag kan förbättra, tack Linnea<3 Efteråt skrittade jag ut på Esther tillsammans med My på Antitia och Ellen på Sparky. Esther har ju vilat ett bra tag nu, så jag ska sätta igång henne i veckan, pigg häst! På lektionen för Jenny senare fick jag Nalle igen och vi gjorde i princip samma övning, och jag fick en väldigt bra känsla där jag kunde låta handen vara högre men Nalle kunde gå stadigt, det kändes underbart!<3
Imorgon ska vi hoppa för Klara, det ser jag fram emot för hon är en sån bra tränare :D

Kramar från Stalltokan!

1 kommentar:

  1. Tack gumman, skönt att du förstod o att de funka =)
    Jag vill oxå hoppa för Klara!! Helt klart orättvist..

    SvaraRadera