måndag 14 november 2011

Pay 'n jump

Pay 'n jump idag på bästa Bollen! :D Han var väldigt spänd i stallet och på framridningen, men han blev helt okej när vi väl började hoppa :) Bästa My och Linnea hjälpte mig med tips på framridningen, tack så mycket <3En rivning på banan, men jag är nöjd ändå :)
Fick även till ett ökänt "skalbaggehopp" på framhoppningsoxern, då jag inte visste hur han skulle gå av. Det resulterade i att jag hamnade framför sadlen och squeezade sadelkåpan, lyckat xD Fick även kommentarer från massa olika håll om att jag bara red i t-shirt, men jag tyckte det var varmt och skönt, viilket inte alla andra tyckte, aja :) Jag är väldigt nöjd iaf med min vackraste Boll <3 Bilden är från Bohuscupenfinalen på Troya :)



Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar