torsdag 29 mars 2012

Hoppspecial!

Idag fick jag rida med i Klaras hoppspecial! Efter ett stort pussel med hästar, stod det sedan klart att det blev Esther som fick följa med. Den gruppen är rätt duktig, och vi gjorde många halvkluriga övningar. Vi värmde upp på en dog-leg med galoppbom före och efter hindren. Jag hade aldrig hoppat det förut, och visste inte riktigt hur jag skulle göra - resulterade i att jag blev aningens passiv och osäker och då fick jag göra en kullerbytta på Esthers hals ner till andra sidan hindret ... Hahaha!
   Vi skärpte till oss lite mer efter det, vi kom något konstigt ibland och det kändes som att jag mest flängde runt och stal tid från de andra, men mot slutet släppte det och vi fick till en riktigt bra runda! Supernöjd, det var inte det snyggaste jag gjort men jag lärde mig mycket!

Bild på banan kommer imorgon!

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar