söndag 15 april 2012

HEJ!

 För det första - det är grymt att vara tillbaka, jag har saknat er!

Grym dag med gött folk på Bulycke RF - Bohuscupen omg. 2!
Iochmed att Nallen inte är fräsh, så följde jag och Rebecka med som hästskötare respektive fotograf.

   Första klassen gick jättebra. Ett pet av Glenn men speakern såg det inte så de fick en rosett iaf ;) Jag tog sedan Glenn och skrittade av honom medans Linnea hjälpte de andra på framhoppningen. Gick helt okej, han blev plötsligt rädd för något på parkeringen och slängde sig iväg till andra sidan av den. Jag var såklart inte beredd, och vi fick först typ chockade blickar från alla runt omkring och sedan kom en tant och frågade om jag behövde hjälp - pinsamt..

   Lagklassen var ett liiiiiiitet pet på andra hindret (fy Glenn!), men supersnyggt!!! Jag och Linnea hjälptes åt att lasta på Glenn, som gick på utan linor ståendes vid rampen, han har blivit så duktig <3
Tillslut blev det en 4:e plats för laget, en 4:e plats för Kajsa och Rut, en 6:e plats för Linnea, en 15:e plats för Klara och Rasa, tror jag. Klara tog verkligen revansh, och var den enda felfria i vårat lag - jätteduktiga!

   Under dagen dog typ Linnea av att en häst passerade oss från motsatt håll när vi stod stilla, och kickade - två cm från Linneas ansikte... Vi blir typ helt chockade, och mamman säger att "Så nära var det ju inte!" & "såg ni inte att han hade en rosett i svansen?".
Hur i hela fridens namn skulle vi kunna se det?!!! Är det vårt fel att er häst försöker döda oss när ni promt ska passera oss på en smal grusväg!
Ibland blir man så trött...

Tack för en superdag, alla inblandade <3

Enda bilden jag hittade på er ;)

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar