torsdag 5 april 2012

Pust!

Efter 5 timmars skrivande blev So:n klar 20 över 1 inatt, trött? Vem? Stalltokan? Ja ...
Tydligen inte den enda, de som var vakna längst var till halv fem. Jag känner att det kan ha gått hur som helst verkligen, men jag hoppas att det gick bra! Vi håller tummarna och är glada för det efterlängtade påsklovet!

Igår var det hoppning med Otto, en bana med dogleg, kombination 14 m, byta varv på kryss på medellinjen, och tillbaka igen i motsatt varv. Iochmed att han är så tittig så valde jag att inte hoppa så högt, utan fokuserade mer på tempot, trycket, och att han inte skulle stanna upp och tveka. Jag är riktigt nöjd, jag fick verkligen fram den effekten jag ville ha!

Nu blir det påskmiddag med vänner och familjen, ni får ha det så bra!



Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar