lördag 30 juli 2011

En allmänt bra dag ^^

Idag följde jag med till Prestosten, och Rebecka och jag plockade jättemycket hallon (Rebecka offrade sig också och klättrade upp på det höga berget) som sedan blev en smarrig hallonkladdkaka; utan kakao och färgämnen - gott!

 Haha, spännande bild, men den bjuder jag på xD

Hälsade också på min älskade Boll, SOM HAR FÅTT EN MAGE :D Jag måste nog vara den enda som blir jätteglad när hästen blir tjockare :P Han är så gó, älskar dig min prins!


Skulle också hälsa på Nalle, och ropade "Nalle" och "Bebis" utan reaktion, men provade sedan "min lilla ko?"; och då lyfte han huvudet och spetsade öronen direkt;) Haha, det blir nog hans nya smeknamn ;)
Bilderna fotade av the pro Rebecka :)

Kramar från eran Stalltoka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar