torsdag 7 juli 2011

Karin är hemma! :D

Hallå i sommarvärmen, här kommer en uppdatering om  igår :)

Igår var jag med Rebecka och stektes i värmen :P Vi badade och hoppade, och Becka har vunnit en gästbloggning på stallviggeby.blogg.se :) Kolla in den här, och glöm heller inte Karins och Rebeckas blogg. Den är verkligen bäst, jag läser den varje dag ;P
 
Aja, sedan när vi hade stekts ett tag så gick vi in och väntade på att klockan skulle bli fyra, för då tänkte vi ringa och kolla om Karin kommit hem från Mallorca än. Och sedan, ett par minuter innan, ringde det och Simon svarade. Han började prata om mig och Becka, och när jag frågade vem det var sa han att det var Karin(!)
Jag och Becka allmänt dog och jagade efter Simon, slängde oss in på Beckas rum och pratade med Karin; Vi hade saknat henne mycket! Vi typ överröste henne med information om vad som hänt medans hon var borta, och var verkligen glada att hon var tillbaka <3

Sedan på kvällen skulle jag passa mina systrar så jag fick gå rätt tidigt från Rebecka, men jag gick tillbaka för att hämta cykeln. Allmänt skrämde ihjäl Becka när jag stack upp huvudet till det öppna fönstret och gastade "Chacha bloggen!" XD  Haha, jag dog av skratt när jag cyklade hem och passade systrarna resten av kvällen :P Hoppas att ni ursäktar bilden tjejer :P

Dessa två är några av mina bästa vänner, och jag är verkligen glad att jag känner dem! De är verkligen guld värda <3

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar