måndag 18 juli 2011

Hipphurra, vilken bra da´!

Hello :)


Idag var jag med Linnea och Rebecka på Svensk Ridsport :D Jag provade och köpte mina nya marinblåa Whitakerridbyxor, som satt så bra! Gosh, jag är helt överlycklig :D Sedan hade jag och Rebecka jättekul när vi skulle hitta ridbyxor till Linnea. Det blev tillslut ett par jättesnygga, marinblåa ridbyxor med blinbling.Väldigt lika mina Whitaker, bara lite mörkare :P






Sedan åkte jag och Rebecka till den väldigt lerige Prestosten, och borstade på honom, samt kollade till hästarna på betet. Bollen har verkligen lagt på sig, det känns så skönt att han börjar se normalt rund ut nu.


Nu på kvällen har jag varit på Götaplatsen och välkomnat de svenska bronsmedaljörerna hem :) Sjukt najs stämning verkligen! Syntes också i tv när de filmade för sportnytt :P Ikväll blir det Harry Potter 7 - del 1, och en allmänt mysig hemmakväll.


Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar