måndag 18 juli 2011

Idag (eller igår, aja)

Idag (eller igår, eller vad det nu blir :P ) har jag varit med dom goa Linnea och Becka :D Vi skulle hjälpa till och flytta ponnisarna från en hage till en annan, och det var lättare sagt än gjort ;) Det regnade, så ingången till hagen var en stor lervälling och hästarna ville ju inte flyttas:P Jag fick hålla i hästarna medans de andra fyra sprang omkring och fångade in de andra, och ville hästarna jag höll stå stilla? Njae :P
    Tillslut fick vi iaf tag på alla och jag blev tilldelad Lisa, Tintin och Pluto; Tintin ville framåt, Lisa ville bakåt och gnaga på Pluto som ville därifrån, men tillslut hamnade de i rätt hage :) Sedan gick vi till Prestost och gosade med honom :)

Blöta och kalla åkte vi hem och jag och Becka bytte om innan vi åkte hem till Linnea och åt pizza och slöade/flummade. Haha, det var underbart ;)

Idag (måndag) ska vi tre åka till svensk ridsport, och jag ska köpa ett par Whitaker, jippie!

Ha det bra!

Kramar från Stalltokan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar