torsdag 1 september 2011

Nalle goes högt huve :P

Vi red ut i skogen idag :D Det var najs, och Nalle skötte sig utmärkt :D Fast när vi skrittade nerför galoppbacken med långa tyglar bestämde han sig för att han skulle äta bladen på grenen högt ovanför huvudet. Resultat: Nalle kör upp huvudet i 90 grader och jag får seriöst hans öron i halsen :P Fumlade efter tyglarna men lyckades sedan få ner huvudet på honom, men det kändes lite läskigt :P Paintbilden är utsedd till årets fulaste, men jag orkar inte göra den perfekt. Ni fattar nog grejen, men min sits var inte såhär kass :)



Kort inlägg, för jag måste verkligen sova nu. Imorgon ska min klass repa Marching for Life som vi ska uppträda med på Scandinavium den 26:e oktober, det kommer att bli kul!

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar