tisdag 20 september 2011

Panta burkar

Förlåt för att jag inte la upp något igår, på morgonen försov jag mig en timma och när jag kom hem igår kväll ville inte internet vara med :P

Igår innan US mötet åkte jag, Hannah, Maria, Lisa, Linnea och Marias bror till ICA och pantade alla burkar. Det var rätt äckligt, vissa förstår nog inte vad "endast burkar" betyder, för man hittade lite servetter, plastglas, pappersmuggar och t.o.m en bulle i säckarna. Aja, vi fick in ca 600 kronor på att panta, så det var inte så dåligt, vi fick dock lite konstiga blickar av folk när vi kom dit, bärandes på 8 säckar med pantburkar :P Efteråt på US mötet pyntade vi anslagstavlan, och den blev riktigt snygg! Marias bror ritade också en liten maskotponny som fick heta Viktor :P

Kramar från en Stalltoka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar