måndag 19 september 2011

Love

Igår var helt flummigt men underbart :P Det började med att vi såg på Harry Potter 2, men sedan bytte vi till Bratz the Movie, oseriöst värre! Vi gick sedan ut och gjorde skuggfigurer mot ytterväggen, och balanserade på träbitar :P Tack för en kul kväll <3



Bra mycket tröttare när jag klev upp halv sex och gick till bussen. Jag jobbade med Gabbi och My, och vi hann klart 1 timma och 45 minuter innan vi skulle sluta (rasten medräknad), så jag hann kolla på när Karin tränade för Sten, hon var jätteduktig!
  Sedan kom Linnea och vi åkte till svensk ridsport där jag reklamerade mina whitaker. De ska lagas nästa vecka eller så får jag ett par nya :) Sedan jobbade jag lite på arbetsdagen och fyllde på Ubbes höpåsar :)

Kramar från Stalltokan med världens bästa vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar