söndag 4 september 2011

Jobb :)

Idag var det dags och jobba igen, och precis som förra söndagen var det Linnea och My som jag jobbade med, vilket alltid leder till att jag får ta hand om kattungarna :) Träffade även Rebecka som skulle följa med Lisa och Jenny på tävling, jag håller tummarna för att det ska gå bra :)

Jag trodde jag skulle dö igår när vi var på Liseberg och vi skulle åka atmosfear. Först när vi fick köa i en timme och sedan när vi åkte, men jag lever! Jag hade det jätteroligt, men orkade inte blogga när jag kom hem tolv och skulle upp kl sex :P Lite sömn inatt.



Aja, efter att vi jobbat åkte jag och Linnea till Hööks och jag bytte min tävlingsskjorta till en mindre storlek :D Nu har jag pluggat och ska ut och klippa gräset :P



Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar