torsdag 15 september 2011

Hoppning :)

Jaja, det blev ett inlägg till idag ändå, jag känner mig hyfsat säker på samhällsekonomifrågorna inför provet, men inte är det kul :(

Idag hade vi hoppning på lektionen, och jag tror att Nalle skämdes lite för han försökte inte bita mig idag :) Det blåste väldigt mycket idag när vi skulle gå in till lektionen, så Otto skrämde upp sig själv och stackars Glennpa så de slet sig och sprang tillbaka till stallet. Som tur var gjorde de inte illa sig iaf :)
   Nalle var supergo idag och lyssnade bra på mina hjälper. Han har svårt för att landa i vänstergalopp, men mot slutet gick det bra:) Jag övade också mycket på min sits och min blick, jag blir lätt för rak i ryggen och tittar gärna ner på hindret, men idag tittade jag på nästa och fick en mer följsam sits. Helt klart bra lektion!

Övningen :)
Sitsen behöver bli mer följsam, och munnen måste stängas xD

Kramar från eran Stalltoka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar