onsdag 24 augusti 2011

Första riktiga dagen, väldigt najs ^^

Började inte överdrivet tidigt, halv nio är ändå väldigt okej. Det som var väldigt najs var att vi fick en håltimma på tre timmar(!). Vi har en lunchrast på 2 timmar på tisdagar, och våran spanskalektion gick bort, så mestadels av tiden sprang Mira, Hugo, Alma, Sara, Ellen och jag runt i slottskogen och lekte ;) Hehe, man blir aldrig för gammal för att leka ;)

När jag sedan klev av bussen hemma så klev Rebecka av samtidigt fast på andra sidan gatan:) Vi gick hem till henne, och jag fick se hennes hemska schema, stackars henne! Min senaste dag någonsin är tio över tre (nu i nian), Rebecka slutar 4 (och då går hon en klass under mig också), helt sjukt!


Nu ska jag packa ridsakerna, för imorgon är det ridlektion igen :D


Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar