måndag 22 augusti 2011

Sommaren e kort...

alltför kort!
Asså shiet vad snabbt denna sommaren har passerat, och vad mycket som har hänt!
Karin och Rebecka är nu privatryttare på Arrow, Linnea har börjat jobba hos Emma, översvämning på Billdal och jag har numera en massa stål i munnen... Men ska man betygsätta sommaren har den en klar 5a! (Y)



Imorgon börjar skolan igen, och det är bara att knega på. Jag har ingen aning om vad jag ska välja till gymnasiet, men jag vill inte behöva bry mig - än så länge.

Aja, ikväll kom Linnea och hämtade sina räddade saker och jag och mamma gick på bio :) Harry Potter 7 del 2, den var bra, men kunde varit bättre, en 4a på den ;)



Imorgon ska jag också till stallet till Karin, Becka och Arrow, mys<3

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar