lördag 13 augusti 2011

Snabbast, men ett pet!

Idag var det avslutning på ridlägret, och det blev hopptävling! Nalle var så fin i sina knoppar, sin flätade man, sina shackrutor på rumpan och i shabraket och pannbandet jag lånade av Becka (tack igen!), och han gick så fint!
Han fick värma upp ordentligt, och gick perfekt inne på banan; jag behövde mest tänka på vägen och att hålla farten i svängarna ;) Vi var felfria i grunden och han lyssnade direkt när jag drev på honom för omhoppningen ( det var A:0/A:0 ) och svängde direkt när jag bad honom. 1 pet i omhoppningen, men snabbast tid av alla, 22 sekunder, som räckte till en sjundeplats :) Marginalerna var inte på vår sida idag, men jag är ändå stolt över vår insats inne på banan.
Vann gjorde Karin och Glennpa, Emelie och Makita kom tvåa och Becka och Lilla C kom trea, grattis till dem!

Bilder kommer, datorn säger just nu bara error när jag försöker :(


Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar