onsdag 10 augusti 2011

Tre timmar

Idag så var det tänkt att vi skulle rida barbacka, men Sofia ändrade sig till en långritt vid Årekärr. Nalle var jättepigg och blev väldigt stark (men också väldigt trött), och det var jättemysigt i skogen :) Han hade dock återhämtat sig när det var dags för eftermiddagens hoppass. Det kändes väldigt ovant att hoppa igen (på två månader?!), men Nalle var som vanligt fin och gick som tåget <3


  Sedan kom Jenny och frågade Becka om hon ville klättra med Lisa, och Karin, Emelie och jag hängde på på Billy, Mimmi och Tasmina. Vi klättrade jättemycket, och hade sedan tävling vem som kunde stå upp längst; Jag stod upp längst, men fick ge mig med att dela förstaplatsen med Karin och Becka ;) Tasmina var supergo, men ville inte gå för nära Billy eller Lisa, haha.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, och ni får ha det så bra :D

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar