söndag 28 augusti 2011

Ush bush inte bra!

Jag blev så arg när jag såg att mina tidsinställda kommit upp! Jag vill ju ha bra uppdatering, men för att publicera ett inlägg måste jag först klicka på automatisk publicering, och sedan redigera datum och tid så att det stämmer med just det ögonblicket. Så det tar fem minuter istället för två, och ibland kommer de tidsinställda inte som de ska;  inte kul :(

Aja, idag har jag iallafall jobbat med världens bästa Linnea och My. När vi kom dit så skulle kattungarna matas och tvättas, och det blev min lott. De är så söta, och när jag tvättade Lili så försökte Sussie klättra upp för mina strumpor, haha!
Vi var sjukt snabba, och vi slutade kl 10 istället för halv tolv :D Nu ska huset invarderas av små barn som ska vara här på barnkalas med min syster. Hoppas jag överlever :P

Lili <3

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar