lördag 27 augusti 2011

Regn och mer regn :(

Imorse vaknade jag av regnet och åskan, men det var rätt mysigt att ligga och lyssna på det. Jag följde med Lovisa till stallet, och hon skulle rida Figaro. Han blev inte särskilt glad när jag kom och skulle göra iordning honom, han hade nog hoppats att han skulle slippa :P
Mötte Emelie som hjälpte mig och mamma att bära upp mitt skåp till loftet. Nu står det där och är helt renspolat :) Hälsade även på den finaste Ubbe, och på stallets nya råttjägare; Lili och Sussie! Så sjukt söta, men Tissla var lite rädd när Sussie låg och kröp på henne, söt!

Ikväll ska jag på kräftskiva, och imorgon bitti ska jag jobba. Hej stallet kl 7 på morgonen ;) Ni får ett par tidsinställda :P


Ubbe tittar på får :P

Kramar från Stalltokan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar